mY MusiC

Monday, July 30, 2012

'WarM uP'

dimulakan dengan Bismillah..
assalamualaikum..setelah hampir setahun blog ni terbiar akhirnye terbuka jga aty ni nk mengupdate blog..hehe
byk sbnrnye yg nk org coretkn kt cni..tpi mood nk menaip tu xdek..hehe
byk cter suka duka..kenangan manis pahit..mcm2 lagila..
bln ramadhan ni la ade cket mase terluang nk menghadap bendalah nih.huhu
haa sblm tu nk ucpkn dlu selamat berpuasa!!..wlupn da msuk ramadhan ke-10 tpi org ase xterlmbt sgt nk ucpkn kt korg2 coz puase kn sebulan..hehe

ramadhan kareem
bln ramadhan ni lah masenye kite nk tmbhkn amalan kite yg xpernah ckup ni..
kite xtw ramadhan akn dtg kite msh idup atau x..so jgn lepaskn peluang utk beribadah di sepanjang bln ramadhan ni..
actually bkn stkt dlm bln ramadhan je..bln2 lain pn sme..cume bln ramadhan ni kte lbihkn lgi amalan..pahala pn berganda2..insyaAllah..
sentiasa bermuhasabah diri ini...knapa ALLAH msh hidupkn aku shgga arini?..sbb byk dosa yg tlh aku lakukan dn ALLAH msh bg aku peluang utk bertaubat,insyaAllah..
ok lah,itu je entry utk kali ni..'warm up' kte org..hehe..setelah lme xmengupdate..
jmpe lgi kt entry yg akn dtg insyaAllah..
ok,adioss!! ;)